نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته آیفود مشهد که در تاریخ 4 تا 7 مهرماه سال 1403 برگزار می‌شود، فرصتی است تا تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات، دستگاه‌ها و مواد اولیه شیمیایی صنایع غذایی محصولات خود را به طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی معرفی کنند و بستری برای صادرات و رشد این صنعت بوجود آورند. شرکت مرسا تجهیز آزما به عنوان مجموعه‌ای کارآمد که از کارشناسان مجرب در حوزه‌های تخصصی کالا و خدمات آزمایشگاهی بهره می‌برد، با حضور در این رویداد مهم بین‌المللی تلاش می‌کند تا به نمایندگی از بزرگترین برندهای داخلی و خارجی، با ارائه خدمات فروش و پس از فروش بدون واسطه به شما مشتریان گرامی، سهم کوچکی در ارتقاء سطح اقتصاد این حوزه صنعتی داشته باشد.
امسال سعی می‌کنیم مشتریان داخلی و خارجی خود را با محصولات کاملاً باکیفیت و استاندارد شامل مواد اولیه شیمیایی صنایع غذایی، کیت‌های سنجش مختص آزمایشگاه‌های کنترل کیفی کارخانجات صنایع غذایی و تجهیزات بهداشتی و مصرفی این صنایع آشنا سازیم تا بتوانیم در پیشبرد هرچه بیشتری اهداف بزرگ شما نقش کوچکی ایفا کنیم. ما نمایندگی‌های رسمی از کمپانی‌های معتبر داخلی و خارجی داریم و از توان مشاوره علمی با تکیه بر تجربیات چندین ساله بهره‌مند هستیم و قصد داریم در این فرصت 4 روزه تمامی دانش و محصولات خود را با شرایط مناسب عرضه نماییم.
پس اکنون زمان آن است که برای بازدید از غرفه مرسا تجهیز آزما در سالن بهار، غرفه 8 نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته مشهد در تاریخ 4 تا 7 مهرماه سال جاری برنامه‌ریزی نمایید. ما مشتاقانه منتظر دیدار شما مشتریان گرامی از نزدیک هستیم و سعی داریم دستاورد خوبی از این رویداد خاص برای شما فراهم نماییم.