شرکت و حضور فعال در سمینار پاتولوژی و طب آزمایشگاه در تاریخ 24 و 25 خرداد ماه در هتل میثاق ملل مشهد که یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز توریسم سلامت در خاورمیانه است، افتخاری برای شرکت مرسا تجهیز آزما بود که به خوبی محقق شد. این سمینار توسط انجمن علمی آسیب‌شناسی هدف از برگزاری آن معرفی جدیدترین دستاوردها در زمینه پاتولوژی زنان و همچنین پاتولوژی گوارش با رویکرد تشریحی، بالینی و مولکولی بود. ما نیز توانستیم در حد توان خود در این راستا گام برداریم و به نمایندگی از بزرگترین برندهای داخلی و خارجی در این رویداد ظاهر شویم.

24 و 25 خرداد ماه 1403 فرصتی برای بهبود همکاری‌های چندجانبه بین شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در ایران و مصرف‌کنندگان، اعم از متخصصین آسیب‌شناسی زنان و زایمان، متخصصین گوارش و کبد و خون، رادیولوژیست‌ها، متخصصین داخلی، متخصصین علوم آزمایشگاهی و پزشکان داخلی. ما که از تأمین‌کنندگان با تجربه تجهیزات پزشکی، مواد شیمیایی و دستگاه‌ها و کیت‌های آزمایشگاهی هستیم، افتخار این را داشتیم که محصولات باکیفیت و استاندارد را به عموم متقاضیان این حوزه ارائه نماییم و موجب پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت شویم.

غرفه هلدینگ مرسا تجهیز آزما در سیمنار دو روزه‌ی پاتولوژی و طب آزمایشگاه میزبان بسیاری از مشتریان وفادار خود از سراسر کشور، نمایندگان آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌هایی از استان‌های مختلف ایران بود. ضمناً در همین مدت کوتاه توانستیم قردادهای مهمی با بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌های مطرح منعقد نماییم و گام بزرگی در راستای ارائه خدمات فروش و پس از فروش بدون واسطه با کمک کارشناسان مجرب در حوزه‌های تخصصی کالا و خدمات آزمایشگاهی برداریم.