آذرماه سال 1402 فرصتی بود تا دوباره در کنار شما باشیم تا با آخرین تولیدات و دستاوردهای برندهای مطرح در حوزه مواد شیمیایی اولیه صنایع غذایی و دارویی آشنا شوید. نمایشگاه صنایع غذایی آی فود مشهد مجالی برای انجام تعهد ما مبنی بر تأمین لوازم مصرفی و تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه‌های تحقیقاتی استاندارد و کنترل کیفیت و همچنین مواد اولیه صنایع غذایی و شیمیایی کارخانجات بود. حضور بی‌سابقه علاقه‌مندان به این حوزه صنعتی در غرفه مرسا تجهیز آزما نشان دهنده وفای به عهد ما در زمینه عرضه تجهیزات و مواد اولیه شیمیایی باکیفیت و استاندارد بود و به ما امید تازه‌ای برای ادامه مسیری داد که بیش از یک دهه پیش آغازه شده بود.
مفتخر بودیم که در بیست و سومین نمایشگاه صنایع غذایی آی فود مشهد میزبان مشتریان وفادار خود از کارخانجات بزرگ ایران، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد و همچنین چند تن از هیأت‌های خارجی کشور افغانستان باشیم تا با محصولات جدید و با کیفیت صنعت غذایی در ایران آشنا شوند و دروازه صادرات این محصولات که موجب ارز آوری برای کشورمان خواهد بود، گشوده گردد.
حضور فعال شرکت مرسا تجهیز آزما به‌عنوان مجموعه‌ای متشکل از کارشناسان مجرب در حوزه‌های تخصصی کالا و مواد شیمیایی اولیه صنایع غذایی، در بیست و سومین نمایشگاه صنایع غذایی آی فود مشهد که یکم تا چهارم آذرماه سال 1402 برگزار شد، نشان از تلاش بی‌وقفه این شرکت برای عرضه محصولات از بزرگ‌ترین برندهای داخلی و خارجی و ارائه خدمات فروش و پس از فروش بدون واسطه به شما مشتریان گرامی داشت. ما توانستیم در این دوره کوتاه قراردادهای قابل‌ توجهی با مشتریان سابق و برندهای جدید به امضا برسانیم و گامی بزرگ در جهت بهبود هر چه بیشتر صنعت غذایی کشور برداریم.